به گزارش سرویس خانواده جام نیوز سایت all4women.co.za نوشت: وازلین برای سیاهی زانو دلایل زیـادی وجود دارد کـه باعث تیرگی درون قسمت زانو و آرنج مـی شود درون این قسمتها لایـه های پوستی روی هم انباشته مـی شوند و رنگ این قسمت ضخیم مایل بـه قهوه ای و زردرنگ مـی شود و این مشکل باعث ایجاد ناراحتی درون بین اکثرا خانم ها شده هست اما نگران نباشی کافیست مطلب زی را بخوانید و با کمـی حوصله این تیرگی ها را از بین ببرید.

آب لیمو کمک زیـادی درون این مورد مـی کند  و تیرگی های روی زانو و آرنج را روشن مـی کند کافیست چند قطره آب لیمو را روی قسمت های تیره بریزید و ماساژ دهید.

سعی کنید این قسمتها را روی زمـین نکشید چون اصطکاک باعث ضخیم تر شدن پوست مـی شود.

یکی از مـهمترین دلایلی کـه باعث تیرگی درون این قسمتها مـی شود نور خورشید هست اگر این قسمتها بیشتر درون معرض آفتاب قرار بگیرند لایـه ها تیره تر و ضخیم تر مـی شود.

برای کم لایـه های تیره بهتر این هست که حتما آن ها را نرم و مرطوب نگه داریم به منظور اینکار مـی توان از نرم کنننده ها استفاده کرد.

استفاده از روغن زیتون نیز بسیـار مفید است. آرنج و زانو خود را با روغن زیتون حسابی چرب کنید و سپس با آب گرم و سنگ پا  بشویید توجه داشته باشید کـه سنگ پا را را محکم نکشید چون این قسمت ها شکننده هستند و باعث ایجاد خراش و زخم مـی شود.
 

پس استفاده از آبلیمو و  نرم کننده به منظور از بین بردن سیـاهی آرنج و زانو بسیـار موثر است.

2008

، وازلین برای سیاهی زانو




[جام نیوز :: JamNews - همـین دو راه به منظور از بین بردن تیرگی ... وازلین برای سیاهی زانو]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 01 Jul 2018 09:43:00 +0000